EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

pedih ..
Monday, July 25, 2011 | 0 comments
entah tak tahu apa yang akan jadi lepas nie ..
hatiku sakit , t'luke , penderitaan yang aku lalui lebih dasyhat drpda apa yang aku sangke ..
ya allah , bantulah hambamu ini .. s'sunguhny aku tidak mampu untuk lalui sume ini lagi ..
aku m'ghrapkan kasih sygny tapi , ini balasan yang aku trime ..
aku akui , apa yang aku lalui sekarang b'punce dari kesilapan aku ..
aku tak tahu mcm mane nk undurkan masa tuh ..
andaikan aku bOleh undurkan masa tuh , aku akan ubah sumeny ..
aku tak nak t'jadi sulit seperti sekarang ..
menangis t'sedu-sedu aku .. airmata pun dah tak mampu nak m'galir lagi ..
hanya hati yang m'nahan k'peritan .. sakit sangatttt .. !!

Older Post | Newer Post