EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

kenapa semuany t'jadi ..
Sunday, July 3, 2011 | 0 comments
kenapa semuany harus sbgini ?? inikah balasanku atas k'salahanku slama ini ?? ya allah , aku ingin m'cari k'tenangan .. s'sungguhny aku m'getahui .. k'tenangan yang akan ku 'dpati dengan b'sujud k'hadapanmu .. aku tak kuat untuk m'lalui semua ini .. ya allah .. aku insan yang lemahh .. banyak m'lakukan k'slahan .. kini , aku ingin berubah .. aku inginkan k'tenangan .. aku ingin jadi wanita solehah .. aku ingin berubah ... tapi mampukah aku ?? humm .. haruskah aku b'terus-terang denganny ?? hanya itu jalan m'yelesaiany . aku tak mahu terus d'sekse .. kini , hancur seluruh hatiku .. orang yang k'kejar kini hilang , orang yang k'sakiti kini berubah .. ya allah , b'dosany aku m'permainkan orang .. huh ! aku nak berubah .. kuatkan aku ya allah .. aku memohon kpadamu ..

Older Post | Newer Post