EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

hari yang sangat perit
Friday, July 1, 2011 | 0 comments
kenapa sumeny t'jadi hari ini ?? kenapa ?? ! ta cukup lagi kew ap yang dah jadi ..  kenapa sume nie jadi kat aku ?? ya allah .. aku da cube utk kuat .. untuk trime sume dugaan nie .. tapi kenapa cmney ?? perit sangatt aku rasakan .. first , aku kehilangan syafiq .. yang sllu bagi nasihat kat aku , smgat kat aku .. sumpah ! dengan k'hadiran die .. aku cukup berubah .. boleyh d'katakan aku pandai pikir tentang hidup .. tapi , hanya kerana sayang .. hubungan aku t'putus stakat tuhh ..25/6/11 .. sumenya brakhir .. dengan s'kuat hati aku tabah menerima sume tuhh .. yahh ! aku kuat .. tapi .. hari ini 1/7/11 sumeny yang aku dah berakhir .. qayyum , dah ta masej aku lagi .. mungkin sebab die dah bahagia dengan gf die kat sana .. hOpe , girl tuhh akan jage die s'baik yang mungkin , n sygskn die lebih daripada aku sygskan qym .. tapi , 1 ayat yang aku akan engt kat die sampai bilebile .. 'orang tetap sygskan kamO ' .. indahkan ayat tuhh .. ayt tuhh akan sllu t'pahat dalam hati aku .. malam nie .. 1 lagi dugaan yang m'buatkan aku sedikit rapuh .. p'selisihan faham d'antra aku dengan kecex .. sedih sangat .. ap yang dulu knpe mesti d'ungkitkan ..aku tak tahu apa salah aku .. sumeny salah aku kan kan .. b'dOce aku m'permainkan die .. dengan balasan itu .. skunx , 11.44 malam .. die dah tak tahu pergi mana .. die call aku tadi ., die dah nak mati  sebab mber die sangOp buad tahi ngn die .. then , aku jugak trut d'pslahkn .. entah .. tak tahu mna silappny ..

Older Post | Newer Post