EntriesAboutDarlinksCredits


Overview


Hello, my name is blahblahblah. Welcome to my territory. Replace this stupid nonsense with your overview/welcome speech. I mean, notes. Peace :)

Screams

Put your shoutmix or cbox code here. Maximum width is 230. Not more than that !

create by nfOn cOpy tO blOg
Monday, June 27, 2011 | 0 comments
malam nie .. memang rasa susah sangat nak lelapkan mata nie ..
hati tengah bercelaru ..mungkinkah die salah m'gtafsirku ??
aku m'yayanginy bukan krna aku mahu diriny malah sbgai sahabat aku juga mampu m'yayanginy ..
hanya kerna pengalaman aku mampu memikirkan tentang cinta tapi b'statuskan "persahabatan"..
yaa !! aku lebih berpihak kepada p'sahabatan n aku lebih selesa dengan persahabatan ..
malam nie aku tak mampu untuk jelaskan apa yang b'laku d'antra aku & die ..
lidah m'jadi kelu .. hati b'celaru ..  maseh t'sentak apabila akhirny begini ..
bukan kerna cintaku d'tolak tapi , dengan sedikit k'tidaksalafahaman yang b'laku ..
aku jadi t'luka sebab aku tak mampu m'jelaskan p'kara yang sbnar yang aku mahukan ..
dengan k'jujurany , kini aku m'gerti .. aku rasa lebih baik aku m'buang saja rasa sayang kpdany .
krna k'takutany , insyalaah aku mampu trutiny .. 
hanya 1 dOa yang aku pinta dan m'mOhOn .. supya die m'buka hatiny demi k'bhagiany kelak ..
k'takutany mampu m'gatasiny .. insyallah ..

Older Post | Newer Post